NOTICIES

Nàstic i AG Planning renoven l’acord de patrocini

El logotip de l’empresa tarragonina lluirà a la part posterior de la samarreta oficial de joc

Tornar

30/08/2019

El Gimnàstic de Tarragona i el Grup AG Planning segellen la renovació de l’acord de patrocini per aquesta nova temporada 2019-2020. L’empresa tarragonina especialitzada en el sector dels serveis i líder en la preparació i gestió de qualsevol tipus d’esdeveniment continuarà com a partner oficial del Club Empresa grana.

Els encarregats de tancar el nou acord han estat el president del Nàstic, Josep Maria Andreu; la directora general del Grup AG Planning, Ana Ibars; i el director financer de la mateixa empresa, Juan Manuel González. Les dues parts han manifestat el seu orgull de continuar vinculats un any més i poder realitzar noves accions conjuntament. El president Andreu ha destacat que “és molt fàcil portar a terme un gran acte del Club Empresa del Gimnàstic de Tarragona quan AG Planning s’encarrega de tot, ja sigui el lloc de trobada o el mínim detall”. Per la seva banda, Ana Ibars ha manifestat la seva il·lusió en “veure novament al club a LaLiga i que AG Planning estigui present en una celebració d’alçada per l’ocasió”.

Amb aquesta renovació de l’acord, el grup AG Planning inicia el tercer any consecutiu fent costat a l’entitat grana perquè en les dues entitats impera el treball sense descuidar els valors i la inclusió laboral, ja que ambdues empreses tarragonines aposten per la contractació de personal amb altres capacitats per al seu dia a dia.

 

Se parla de: AG Planning