Comunicat oficial del Gimnàstic de Tarragona

10/03/2020

El Gimnàstic de Tarragona comparteix l’actual preocupació social i sanitària pel virus COVID-19, així com les mesures adoptades per tal d’evitar la propagació i possibles contagis.

Després de conèixer les decisions adoptades pel Ministerio de Sanidad Consumo y Bienestar Social; així com les indicacions del Consejo Superior de Deportes i la circular informativa de la Real Federación Española de Fútbol, en què queda a expenses de conèixer les mesures imposades per la Comissió Delegada de l’Assemblea de la RFEF en la reunió de demà, el Gimnàstic de Tarragona manifesta que és necessari preservar la integritat i la defensa de la salut de tots els protagonistes que intervenen en un partit de futbol.

Un espectacle que només té sentit amb tots els agents que hi participen, tant a la gespa com a la resta de les instal·lacions esportives. A més dels socis i aficionats, cal tenir en compte la salut dels futbolistes, cos tècnic, mitjans de comunicació i tot el personal que treballa en el dispositiu d’un dia de partit.

En aquestes circumstàncies actuals i constantment canviants, i amb el criteri adoptat en països com Suïssa o Itàlia, el Gimnàstic de Tarragona entén que cal aplaçar la disputa dels propers partits fins a nova data, un cop les autoritats competents garanteixin el correcte desenvolupament d’una jornada de futbol, amb risc zero, i amb el suport dels socis i aficionats des de les grades del recinte esportiu.