Comunicat oficial del Nàstic

El Gimnàstic de Tarragona, SAD desmenteix les últimes notícies publicades per diversos mitjans, les quals parlen sobre les baixes de jugadors del primer equip.

L’absència de diferents jugadors del primer equip ve donada a lesions lleus o molèsties de les que no es preveia una baixa superior a les dues setmanes, segons l’informe mèdic inicial dels serveis mèdics del club. En molts d’aquests casos, els jugadors alternen entrenaments individualitzats, gimnàs i fisioteràpia, amb els entrenaments de grup. La seva evolució marca la disponibilitat pel partit de cada jornada; en alguns d’aquests casos, acaben incorporant-se pel partit i, en d’altres, la seva tornada a la dinàmica de grup s’allarga fins la setmana vinent.

En aquells casos en què s’ha donat una lesió de llarga durada, el departament de comunicació de l’entitat grana ha emès el respectiu comunicat mèdic sobre el jugador afectat. Aquest comunicat sempre s’ha publicat amb el consentiment del jugador implicat.
Recordem que la política del Gimnàstic de Tarragona, SAD, en quan ha comunicats mèdics, és d’informar d’aquelles lesions que el seu pronòstic inicial és superior a 15 dies de durada.